Gå till innehåll

Allmänna villkor

#DinnerIn anordnas helt ideellt och för att inte riskera att grupperna bakom evenemanget får lägga ut egna pengar för att täcka diverse kostnader för lokal med mera finns följande villkor:

  • Anmälan till evenemanget #DinnerIn är bindande och betalning ombeds genomföras inom den tidsram som anges i det mail du får från oss efter genomförd anmälan. Om ej betalning genomförs i tid kommer det skickas ut tre påminnelser. Om betalning fortfarande inte inkommit efter påminnelserna stryks din anmälan. Observera att utebliven betalning INTE ska användas som metod för avanmälan, se punkt nedan om avanmälan. Då detta är ett ideellt evenemang är det viktigt att du betalar in biljettpriset i tid.
  • Då detta är ett ideellt evenemang är det viktigt att du betalar din biljett i tid.
  • Avanmälan från evenemanget kan göras senast 2019-03-21 kl 18.00. Avanmälan görs genom att skicka oss ett mail via fliken Kontakta OssTänk på att inte vänta till sista stund, utan hör av dig till oss om du vet att du kommer få förhinder. 
  • Om avanmälan genomförs korrekt kommer biljettpriset minus 50 kr till en välgörenhetsorganisation att återbetalas till dig. Om avanmälan sker för sent kommer ingen återbetalning att göras. Eftersom det är viktigt att vi inte får tomma platser är det positivt om du kan hitta en ersättare på egen hand innan du avanmäler dig. 
  • Om evenemanget ställs in kommer det meddelas alla anmälda deltagare per mail så fort som det blivit bekräftat. Vid inställt evenemang får alla anmälda deltagare tillbaka biljettpris minus 50 kr som går till en välgörenhetsorganisation.
  • Prisnivån på biljetterna är satt för ett så kallat break-even resultat och enbart för att täcka alla kostnader i samband med genomförandet av #DinnerIn. Inget arvode tas ut av gruppen som arbetar med evenemanget. Vårt mål är att 50 kr av biljettpriset oavkortat kommer skänkas till välgörande ändamål.